söndag, januari 06, 2008

God fortsättning!

Jaha så har tiden runnit iväg igen. Efter att vi haft en helt fantastisk jul och nyårshelg på landet så är man då tillbaka till verkligheten.
Som vanligt mycket att göra på jobbet men det kommer att lugna ner sig om ett par veckor.
Då ska jag passa på att måla om vårat sovrum fast det vet inte Lasse än...

Jag ska försöka att visa före och efter bilder. Det kommer naturligtvis att bli vitt med en fondtapet i vitt med vitt mönster ( jaaa jag gillar vitt). Är så trött på alla färger här hemma,
just nu har vi mörklila i sovrummet och det är inte snyggt.
Jag har letat efter en byrå som är mellan 135-140cm bred och ca 90cm hög och inte djupare än 54cm men det finns ingenstans så det får nog bli något platsbyggt.

Och sist men inte minst så har vi då det obligatoriska nyårslöftet:
SLUTA ÄTA SÅ #¤%&* MYCKET GODIS.

2 kommentarer:

P-lina sa...

Då vet man. Ska påminna dig om ditt nya löfte på nästa mara! ;-)

Anonym sa...

Hmmm....när jag bestämmer mej för att måla om någonstans så får Jojje veta det för det är ju han som ska göra det ;-)
Kul att julen har varit bra. Samma här. Vi ses på papprika framöver!