torsdag, januari 10, 2008

Äntligen!

I dag kom den, boken jag velat ha så länge.

"Franske stemninger på nordisk vis"

Den är fylld med vackra inredningsbilder och inspiration om man gillar den franska lantstilen.

I kväll ska jag krypa upp i fåtöljen och bara mysa med min nya bok.

Jag köpte den här


I går var vi på Riverdance på Cirkus.

Lasse har velat se showen så länge så det blev ju en perfekt födelsedagspresent. Det var helt otroligt bra. Hur kan man dansa så perfekt i takt med varandra.

Man kunde verkligen se att de som dansade hade roligt på scenen och tyckte det var kul.

För er som inte sett den än gå och se den!

2 kommentarer:

clara sa...

evaleva vad fint du får det! Fast jag tycker att lila låter döööösnyggt!½ Det ill jag ha!

MonasUniversum sa...

Åhh, jag har också sett dom. Helt sanslösa. Men det finns en show som faktiskt är ännu bättre. Kommer inte ihåg vad dom heter, men dom spelar på saker: diskbänkar, fälgar, sopborstar och en miljon andra saker. Absolut det bästa jag någonsin sett!