torsdag, januari 10, 2008

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Mona att visa hur mitt kylskåp ser ut. Ibland ska man ha tur för i vanliga fall sitter det massor med kvitton och rabattkuponger där, men i måndags hade jag en liten städdag och rensade bort den värsta skiten ha ha. Jag kan ju inte påstå att det ser bra ut nu men det är betydligt bättre än vad det brukar vara.

Jag vill fortsätta utmaningen genom att skicka den vidare till Clara, P-lina och Olivia och ni får inte städa och fixa och trixa innan ni fotar det ska se ut som det gör just nu.....
Jag gör ett litet tillägg Jag såg att Anki redan utmanat både olivia och P-lina så jag lägger till Maria och Sussilull.

2 kommentarer:

clara sa...

oj hjälp det där var nästan för läskigt Eva... mitt kylskåp är verkligen hemvist för allt vilset papper i hela världen!
Och hellre det än att visa mitt pysselrum ostylat hahaha!

Bild kommer till helgen!

MonasUniversum sa...

Alltså. Nu var det ju så här att man INTE fick städa innan. Så jag tycker att det är FUSK!