måndag, januari 21, 2008

Lite nytt från Paradiset

Det har ju varit formex mässa i helgen. Och självklart var jag på plats.
Det är ju alltid lika kul att gå runt till alla leverantörer för att se vilka nyheter de har att visa upp.

Det jag borde göra när jag är där är att kolla på textilier men det blir mest inredningsdetaljer..... köpte några småsaker till landet ;).


Lite pyssel har jag hunnit med också.

Först gjorde jag ett läder armband till Josefine med små berlocker



I sommras så ropade jag in 4 stora nappaskinn på en auktion. Och jag hade inte riktigt kommit på vad jag skulle göra med dem än.
Josefine hade sett ett armband som man virar runt handleden och så kom jag och tänka på mina skinn. (Den som spar han har) Och vipps så blev det ett armband med turkoser och silvriga berlocker.



Så har jag äntligen gjort klar min hjärtformade chokladask.
Egentligen skulle den ha blivit klar till valentine 2007 men ibland går det lite segt här så den
blev klar först nu.
Jag har gjort hjärtat i kartong och klätt det med mönstrat papper. Det såg så tomt ut utan choklad så jag gjorde några med hjälp av flirtkulor, färg, knappar och demensional fabrik paint. Den kommer att finnas på Papprika om det är någon som vill kolla in den irl.

5 kommentarer:

MiaMaria sa...

Chokladen ser mumsig ut, synd den inte var riktig ;) Asken gillar jag verkligen, supersnygg! :)

Anonym sa...

Läckert!

Carina sa...

Härligt armband, åhhhh underbar chokladask, chokladen var finurlig:)

annannadesign sa...

Chokladasken är ännu finare IRL - det kan jag intyga! I nästa liv kan du bli konditor Eva!

clara sa...

åh eva eva är den klar nu! Den där asken har jag drömt om sen förra året! Dösnygg helt enkelt!!!