fredag, december 21, 2007

God Jul!

Oj! Nu har tiden sprungit iväg igen. Jag hinner helt enkelt inte med att skriva och visa bilder här just nu.

Jag är äntligen klar med de sista gardinerna innan jul, tyvärr hann jag inte vännen M´s gardiner klart till jul och jag har ruggigt dåligt samvete..... (förlåt).

Tidigt i morgon bär det av upp till landet där vi kommer att vara ända fram till nyårsdagen. Det ska bli så skönt. Lasses syster har varit förbi och satt på värmen i huset så att vi inte behöver frysa de första timmarna.
Alla julklappar är handlade det är bara lite julmat kvar att köpa.

På söndag kommer Hanna och då ska vi baka lussebullar och klä granen. Eftersom jag inte har någon dator på landet får jag uppdatera med text och bild efter nyår.
Ha nu en GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR alla mina vänner
Vi ses och hörs 2008
Många Kramar Eva.

8 kommentarer:

Scrapangel sa...

Åh vilken fin blogg du har. Varför har jag missat den tidigare??? Förstår inte.

Ha en sån väldans fin jul. du har verkligen underbara dekorationer att fylla huset med!

Kram kram kram / Pia

MonasUniversum sa...

God Jul och Gott Nytt År själv tjejen! Och ha INTE dåligt samvete. Den som väntar på nåt gott...

Anki sa...

God Jul och Gott Nytt År till dig också. Vi ses nästa år.

Julkramar till dig!

Unknown sa...

Hej vännen, ha en god fotsättning och ett Gott nytt år:) Kram Mia

Anonym sa...

Hej Eva!
Kul att ni kom till oss.
Snart kommer vi och våldgästar er!

Maja och Rolle

Maria sa...

God jul vännen o ett gott nytt år!!
kramisar

clara sa...

Åh plötsligt fick jag en liten julstämningskänsla igen trots att julen är över...
vi ses väl snart? Kram

P-lina sa...

Gott Nytt År Eva!
din blogg är wunderbar! Älskar dina fina bilder o allt ....måste anlita dig som inredningsexpert nån gång :-)
Kram/P-lina