onsdag, april 16, 2008

Sådan är JAG!!?

Jag gjorde en test. För att se vem jag är???? Det är för roligt, det är inte första gången jag får svaret att jag vill veta varför saker fungerar som de gör.....

Utåtriktad, Planläggande, Abstrakt, Tänkare

SÅDAN ÄR DU:
Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".
Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.
Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.
Du tänker logiskt och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.


Om du vill kan du göra testet här. Lycka till

4 kommentarer:

Bodil sa...

Va kul. Det är faktiskt så jag har uppfattat dig också, fast vi bara träffats några gånger.
Kram

Anonym sa...

vad trevligt det va på papprika ikväll. det blir garanterat fler ggr för mig. kanske redan på måndag. e jättenyfiken på det runda kortet : )

nu har jag rotat runt i din blogg. vad mycket fint du gör...MYCKET!

hojtar till om jag tillslut bestämmer mig för att bli en blogger..e lite sugen!

kram Linn

Carinas skärgårdsliv sa...

Jaså, är det så du verkligen är!?
Jag kommer på din kurs på torsdag. Det skall bli sååå kul.

Anonym sa...

Jag fick resultatet - Inåtvänd Planläggande Abstrakt Känslostyrd person. Jag älskar tester men jag undrar alltid vad man ska göra med resultatet egentligen? Borde man lära sig nått av det? Kul är det iallafall. Oftast.
Inget mail från eBay säljaren. Återvänder till täcket & kudden för att samla krafter till en ev färd till posten senare ;) *kramen* Petra