lördag, april 05, 2008

Ny spa´ad

Tack Ulrika för en fantastisk dag!

Jag mår så bra. För i dag har jag tillbringat dagen på Yasuragi Haseludden. Det var en extremt sen "möhippa" som min svägerska bjöd mig på. Vi har badat i varma bad, vilat ,slappat, ätit frukt, utövat Qi Gong, gått på sushiskola och ätit en helt fantastisk Japansk middag.
Min kropp är fullständigt relaxad och allt är såååå cooolt. Man borde verkligen unna sig detta lite oftare jag tror att både kroppen och själen behöver det.

Nu ska jag hoppa i säng för i morgon bär det av till scrappmässan i Avesta.

Måste bara tilllägga att föregående inlägg är inlagt via mobilen. Jag testade en gång tidigare men då blev bilden så dålig att jag var tvungen att testa igen. Det funkade ju ganska ok! Så nu vet jag hur man gör.

Inga kommentarer: