söndag, april 27, 2008

Nya stämplar

I dag fick jag hem några av alla nya stämplar jag (Petra) beställt på e-bay.








Dessa från Cherry pie har lääänge varit favoriter. Men jag har aldrig riktigt fattat hur man gör när man beställer på e-bay med alla konton och frakter. Så när min vän Petra åtog sig besväret med att beställa så var jag ju inte sen att hänga på..... :) TUSEN TACK PETRA!!
Det ända problemet just nu är att jag inte har någon EZ-foam hemma .
Jag vill ju börja stämpla NU.......

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men JAG har ezfoam hemma .....men dock inga stämplar.... :-(
Hoppas våra "timpastämplar" kommer seglande över atlanten snart! I morrn åker jag till Gävle i jobb men försöker pingla dej på kvällen. Må bäst!

Carinas skärgårdsliv sa...

Läckra stämplar! Jag har inte kollat in Cherry sidan än. Vad jag redan nu vet är att jag vill ha din blomstämpel som du hade på kursen. Vem har den? Tack för hjälpen med fiolfotot!

Eva sa...

Carina: Om du menar den stora liljanstämpeln så kommer den från Penny Black.