onsdag, oktober 24, 2007

Förkylningstider och solsken!

Känner att en förkylning är på väg. Det gör ont i halsen och näsan rinner. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu.

Nästa vecka kommer Hanna hit på sitt höstlov och då tänkte jag vara ledig så att vi kan hitta på lite roliga saker tillsammans.

Jag har fortfarande inte återhämtat mig efter tandoperationen, käken är fortfarande låst men nu kan jag öppna munnen ca 3 cm, det går framåt...;)
Jag vill också dela med mig av en härlig bild från balkongen. När solen skiner ler livet en smula.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh himlarns så harmoniskt! Hoppas du fick mitt mail, annars är det på väg! :-)

Maria sa...

Hur fint som helst...like it alot!

Unknown sa...

Vilken underbar blogg du har, fullt med vackra saker och inspiration!
Hoppas du kryar på dig snart, både från förkylningen och käkoperationen...
Kram på dig!

Unknown sa...

Det där stället på nätet (med bokstäverna på väggen) ligger förresten på http://secure.wonderfulgraffiti.com