måndag, oktober 08, 2007

Äntligen ett badrum!!!


I våras började vi bygga om vårat hus på landet. Vi kände att vi hade fått nog av utedass.
Charmigt när det är sommar och sol
men på vintern, icke!!

Så nu har vi byggt till ca 30 kvm. Hälften är glasveranda och andra hälften BADRUM. Jag kan nu duscha och uträtta mina behov inomhus.
Eftersom min man har lärt sig att det är jag som bestämmer hur det ska se ut hemma hos oss, så har vi inrett badrummet i vit pärlspont på alla väggar utom i duschhörnan där vi har satt ljus sjösten. Samma sjösten ligger även på det uppvärmda golvet.
De enda färgerna, finns på handukarna som går i ljusrosa och ljusbrunt.
Massor av goda tvålar och doftljus har inhandlats så att man kan vara här inne lääänge och njuuuta.....
Jag tillbringar nu nästan hela min tid i badrummet och njuter av att jag har ett. ( om jag kunde skulle jag ställa in sängen där också) ;)

3 kommentarer:

Anki sa...

Jag förstår att du är nöjd med badrummet. Det ser så snyggt ut!!! När får vi komma upp och titta ; )

Anonym sa...

Himlans snyggt vart det! Hittade du någon tvålask i genomskinlig plast?

Anonym sa...

Vilket vackert badrum, jag gillar detaljerna som toapappershållaren och handdukshängaren. Snyggt!