måndag, oktober 01, 2007

Jag hatar smörgåstårta!

För en vecka sedan fyllde min man 40 år. Han hade redan bjudit in sina vänner på en liten ålandskryssning som skulle gå av stapeln på fredagen efter födelsedagen. Så de skulle inte komma på födelsedagen.

Trotts detta bestälde han två enorma smörgåstårtor för 25 pers till själva födelsedagen. (Han är extremt förtjust i smörgåstårta själv) av 10 personer som kom och grattade åt 7 stycken av tårtan...

Ja har nu firat min mans 40-års dag hela förra veckan, genom att äta smörgåstårta till frukost lunch och middag. Jag har delat ut smörgåstårta till vänner och bekanta men hade fortfarande en bit att kasta i morse.

Jag gillar inte smörgåstårta längre.

Ålandsresan var föresten superkul. Dansade hela natten och höll igång till 5 på morgonen.

1 kommentar:

MonasUniversum sa...

Ha ha ha! Jag riktigt kan se dig framför mig.Jag garvar läppen av mig!