söndag, november 04, 2007

I veckan som varit har ju skolbarnen haft höstlov. Jag tog ledigt från jobbet ett par dagar för att kunna vara med Hanna. Lasses dotter. Vi har varit och pysslat på Papprika, tjej shoppat och lekt med kompisar och i lördags hade vi haloweenfest med bonus kusinerna. Nu har Hanna åkt hem och det är alldeles tyst hemma, jag saknar henne redan...

I helgen har det även varit syfestival i Sollentuna. Jag var där i fredags och demade lite stämplade kort för Papprikas räkning. Det var jättekul att träffa alla och tack för allt beröm. ;)


Här är lite av de senaste korten som jag gjort.










5 kommentarer:

tanja sa...

Alltid lika kul att träffa dig Eva, du sprider så mycket glädje!

Kram

Anki sa...

Vilka snygga kort och tack för det jag fick. Det är så fascinerande att kolla när du sitter och demar. Jag är inte den enda som tycker det med tanke på hur mycket folk som står runt dig när du håller på. Jag ska försöka mig på ett "julkuls kort". Hoppas det är ok att jag "kort liftar" dig.

Kram

Anonym sa...

Snygga kort!!! Ser att du inhandlat Tim holtz senaste...de är ju så läckra! Å vet du va...jag köpte julkulan!!!*fniss*..hörde nog att ni trodde jag skulle gilla den..å vet du..det gjorde jag!! Är lite sliten efter open men hör av mej! Kramis sussilull

Maria sa...

Hello B... no I meen E.....
Så fina kort du gjort, jag har härmat dig lite med julkulan, den e så fin...

kramisar från mig

Bellis sa...

Ljuvliga kort! Det där sista - julkramar - var helt fantastiskt!
Hörru, jag skulle behöva lite "gardinkonsultation". Kan inte du maila mig på bellis-biwi@hotmail.com ?

kram /Anna