onsdag, augusti 13, 2008

Till salu.

Nu säljer de huset tvärs över vägen, våran närmaste granne. Huset ser ut som värsta rucklet men har potential för att kunna bli riktigt fint, men det krävs mycket jobb. Bilder kan du se här. Det är ett dödsbo och har stått tomt de senaste åren. Ligger ca 14 mil från Stockholm och det är motorväg hela vägen.

Är det någon som vill ha ett härligt landställe och något att pyssla med på sommaren lägg ett bud, eller (skambud) så kanske det blir ert. ;)

Tänk vilka mysiga grillkvällar vi kan ha på sommaren och alla fina auktioner vi kan åka på tillsammans. Hi hi. Och så kan vi ha egna små minimaror i scrapping när vädret är trist. (Olivia med familj har också landställe här intill).

Kram Eva

9 kommentarer:

Carina sa...

Underbara Eva a kul att se att bloggens semester är över, oj vad det händer grejer. Jag skulle gärna ha det lila sommarhuset och de trevliga grannarna som hör till:) Dessvärre är det inte tid i livet att renovera projekt....
Hoppas att det blir någon annan trevlig prick;)

Vill gärna skicka över en liten utmärkelse til dig å blogen, som ofta förgyler min skärm.
Det är bara att hämta den hos mig.
Kram Carina

Bodil sa...

Godkväll Eva!
Torpet skulle kunna bli hur fint som helst. Men Gud vad med arbete och slantar. Scrapmaran skulle man ju kunna ha i gäststugan. Eller i vedboden för gäststugan kanske behövs för övernattning. Tyvärr ligger det för långt bort och maken vill inte alls ha sommarhus. Haoppas du får trevliga grannar där. Betyder ju så mycket.
Kram på dig!
Bodil

Anonym sa...

Ja men ...... om det hade funnits en orörd kornellbuske på tomten så skulle man ju kunna tänka på det....*asgarv*.
Huset har ju helt klart potential men fy va jobb! Hoppas du får trevliga grannar.

Laila sa...

Det var ett vackert hus. Men oj vad med jobb med både det och trädgården!

Olivia sa...

Hoppas vi får trevliga grannar!!! ;)

clara sa...

...MEN DET ÄR JU MITT HUS! Synd att jag redan bor i ett renoveringsobjekt....

Anonym sa...

Hej Eva!
Jag ser enormt mycket potential med grannstugan och skulle ha tusen idéer om jag skulle köpa det. Min man ser dock inte det romantiska i fotona... Om vi bodde i lägenhet skulle jag absolut vilja ha något liknande. Dessutom vore det så kul att kunna komma över på pysselkväll hos dig! Jag saknar verkligen någon att dela mitt scrap-intresse med, men jag får väl fortsätta att hänga på P's maror istället.
Hälsn Katariina

Jessan sa...

Åh vilken mysig blogg! kommer gärna tillbaka! Kram jessan

MonasUniversum sa...

Med tanke på mitt senaste dygn så känner jag mig rätt sugen på att köpa något i den stilen; ingen tv, ingen dator. Bara vara...

Kruxet är att man är gift med någon som knappt vet hur en hammare ser ut. Så det faller på det helt enkelt.

Får åka till dig istället!