torsdag, augusti 28, 2008

Äntligen något nytt!

Det har ju inte blivit så mycket scrapping och kort den sista tiden på min blogg mest en massa inredning. Det blir alltid så på sommaren, särskilt när jag är på landet. Man bara glömmer allt papperspyssel.... ;) Men jag gjorde faktiskt ett kort i sommras till vännen Maria som fylde jämt.






Blommorna är gjorda i grungeboard som jag har stämplat på och sedan klippt ut. Den turkosa bakrunden är infärgad med impressdynor och vatten och sedan stämplad med stämpel från See-D´s.(finns på Papprika)



Bokstäverna -även de i grungeboard, är färgade med impressdynor och lite glitter.

5 kommentarer:

Olivia sa...

SKITSNYGGT!!! Älskar stämpeln i hörnen!

Anonym sa...

Ja det där vart ju skitläckert!! Hoppas på att få se inbjudningskortet klart också snart.
Vi ses!

Scrapangel sa...

Meh, jag är inte ett dugg förvånad över att du skapar så URSNYGGA kort.

Kul att se lite pyssel också ;)

Anki sa...

Vilket snyggt kort (som vanligt).

Hoppas vi ses på Papprika snart.

Maria sa...

Tack för det jättefina kortet...och pengarna...ni e för goa allihop!!! kram maria