tisdag, augusti 26, 2008

Min personlighet

Jag hittade ett personlighetstest hos Mona. I de flesta fall när jag gör ett test brukar jag hålla med men i det här fallet tycker jag nog inte att det stämmer riktigt. Vad tycker ni? Tillhör jag denna grupp av människor? hmm kanske.

Sällskapsmänniskor som älskar att roa sig. Deras goda humör smittar av sig på omgivningen. Lever för stunden och älskar nya upplevelser. Ogillar allt teoretiskt och opersonliga abstraktioner. Vill vara till nytta för andra. Tenderar att vara händelsernas medelpunkt i sällskapslivet. Förnuftiga och praktiskt lagda.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Skådespelare, konstnärer, säljare, lärare, personalvetare, socialarbetare, förskole- och dagispersonal, kläddesigners, inomhusdekoratörer, konsulter, fotografer, musiker, personalchefer, kontorschefer, coacher, fabrikschefer, livsmedelsarbetare, receptionister, rekreationsarbetare, religionslärare.


Det roliga är att jag har jobbat med flera av yrkesvalen. Teater (maskör) , säljare, dagis, utbildad dekoratör, reception. Kläddesigner skulle jag gärna jobba som men socialarbetare skulle jag nog aldrig kunna bli.

Vill ni göra testet hittar ni det här.

1 kommentar:

MonasUniversum sa...

Är du säker på att du inte rökte något olagligt innan du svarade på frågorna? Tycker inte att något passade din beskrivning utom Förnuftiga och praktiskt lagda.

Gör om det!