torsdag, oktober 02, 2008

Det blev inte som jag trodde.



Det blev så mycket bättre! Hi hi



I veckan har jag bokat en resa till Thailand. Vi åker hela familjen 3 veckor över julhelgen.

Jag skrev ju att vi ska fira jul på landet på den nya verandan. Men det visade sig att snickarna troligtvis inte blir klara tills dess.

Eftersom Lasse har som mest att göra på sommaren blev det bara 2 veckor av semester i sommras för hans del. Han har slitit så hårt och kände att han ville vara ledig och få slappa lite på en solstol. Och det säger man ju inte nej till. ;) Både Hanna och Josefine följer med.

Den här gången tänkte vi åka till Koh Chang, vi har aldrig varit där men har goda vänner som säger att det är helt fantastiskt. Vi avslutar resan med 2 nätter i Bangkok och lite shopping.



Här kommer lite härliga bider från förra resan till Thiland.



Ha en trevlig helg. Själv ska jag gå på scrappmara på Papprika.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Är det översta bilden vad jag tror, en vattenmelon?? Helt fantastiskt!
Jättevackra bilder

Bodil sa...

Ser inte alls äckligt ut!
Kram

Bodil sa...

Eva! Kan du inte ta och visa lite av dina slitna "skitiga" kort. Du är ju så himla duktig på den stilen.
Vill se! Vill se! Vill se!!!!
Kram Bodil

Anonym sa...

jisses så skönt!!!

Carinas skärgårdsliv sa...

Då dröjer det inte länge innan vi får se dina vackra resebilder från det varma och exotiska landet.
Tro det eller ej, men jag har lagt in en bild i min blogg. Dé du!