onsdag, oktober 22, 2008

Min kreativa sida!

Jaha så har man blivit med en blogg till.
Eftersom jag har två intressen här i livet så har jag bestämt mig för att dela upp dem på två bloggar.
Detta får bli inredningsbloggen med små rapporter från landet och om vad jag gör där. På vintern händer inte så mycket i Paradiset då riktar jag mer in mig på scrappandet. Naturligtvis kommer jag att berätta om våran pågående utbyggnad som för övrigt har fått en grund nu. (Lovar lite bilder efter helgen.)

Den nya fina bloggen som ännu inte har hittat sitt rätta utseende ;) hittar du här http://mincreativasida.blogspot.com/ . Där kommer det scrappas och stämplas av hjärtans lust. Hoppas jag.

Kram Eva

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt Eva! Har väntat och väntat på att du ska uppdatera! Och nu äntligen! Hoppas att allt är bra med dej. Här leker livet! Men jag hinner inte allt jag vill. Skulle vilja komma till papprika och träffa er snart. Förhoppningsvis så kommer det att ske snart.. ;-)
Må bäst så länge!
:-)
Kramis
Och du....kan du inte lägga in så att även vi som inte har googlekonto kan kommentera din nya blogg?

Carinas skärgårdsliv sa...

Hur bar du dig åt för att skapa detta konstverk?