fredag, mars 07, 2008

Veckans måstebaraha sak.

Jag tog en tur in till stora staden i onsdags . Det blir tyvärr inte allt för ofta som jag har tid med det men nu skulle jag till Odenplan i ett ärende och tänkte passa på att kolla in Upplandsgatans alla fina antikaffärer.


Så på Old touch, ett himmelrike för en som gillar saker från sekelskiftet 1800/1900 hittade jag dessa fantastiskt vackra modebilder från 1824. Jag kan ju inte påstå att de var särskilt billiga men jag bara måste ha dem. ;)



Jag har två ramar av äldre modell som jag tänkte använda till dessa två vackra damer. De kommer att få hänga på väggen i trappan på landet.

1 kommentar:

P-lina sa...

heej! vad roligt med inlägg från dig igen! har varit inne sååå många ggr för att kolla om du skrivit nåt. Men icke :-(. fast idag blev jag glad för det fanns tom 3 st nya inlägg! Kul!
Va fin din lampa blev...vill oxå ha en sån där kjol...kanske kan beställa en sån av dig? jag är ju kass på att sy...Claras gamla symaskin står på vinden hehe. Blir jätteavis eran pysselhelg! fina grejer har ni gjort oxå, känd eigen Claras gubbar hihi.dom är så söta....

duuuuuuuuuu...har inte kvar ditt nummer.Bytte mobil och den verkar ha försvunnit.hur göra då? kolla mitt på hitta.se. kan inte ditt efternamn och har inte lust att skriva mitt mob nummer här... ;-)

ha det bra gumman!hoppas vi ses snart! Jag bara MÅSTE till papprika nån kväll....

kraaaaaaaaaam