söndag, mars 30, 2008

Stockholm-Göteborg ToR

Jag har just kommit hem från Göteborg och Stämpel och scrappmässan. Och gudars så kul det var.
Jag , Carina, Maricelle och Louise tog tåget till Göteborg i morse och anlände till mässan vid 13- tiden. Det var så otroligt mycket folk att det var låååånga köer till varenda monter. Jag hittade massor av roliga stämplar, Distress crackel paint och lite grungeboard. 6 timmar senare och betydligt mycket fattigare satt vi på tåget hem igen. Det var 4 trötta men väldigt lyckliga tjejer som anlände till Stockholms C vid 22 tiden.

Jag har fått massor av rolig inspiration så det kommer nog bli ett och annat att visa här i bloggen framöver.

5 kommentarer:

Carinas skärgårdsliv sa...

Visst hade vi en superdag i G�teborg. S� kul! Tack f�r senast.

clara sa...

så kul att shoppa sej lite lycklig! :)

Vet du att jag varje lördagsmorgon önskar att jag var i din lilla stuga och fick lösa melodikrysset....

Anonym sa...

Åh va avis jag blir...önskar jag hade varit med
Sussilull

Carina sa...

Jag blir glad för er skull, men samtidigt lite avis, det kan man väl få bli;)
Kramar Carina

Peter sa...

Flagga upp sånt där tidigare så kan jag ta på mig min bästa Pippi-peruk och hänga med vettja.