måndag, mars 10, 2008

Härlig helg

Vilken perfekt helg det har varit. I lördags var jag och Lasse till Carina och åt en suveränt god lunch. Vi firade hennes födelsedag ett halvår försent...

Hon fick en Cuttlebug av oss och jag tror aldrig jag sett någon bli så glad och lycklig över en present. Det var kul.
Söndag gick helt och hållet i "slapparens" tecken. Jag gjorde inget nyttigt på hela dagen :)

Jo! Jag satt och pysslade med lite kort förstås. åh va roligt det är när man har tid och inte behöver städa ,laga mat, tvätta, sätta upp hyllor, spika, hammra måla och tapetsera.

Här kommer lite av helgens skapande :)




5 kommentarer:

Anonym sa...

Gu vilket gulligt får!! Jag får se om jag kommer förbi papprika på onsdag en sväng. Gubben är ju i Italien så jag måste ju vara hemma med barnen lite också ;-)

Scrapangel sa...

Åh, dig skulle man ha som vän ;)

Jag verkligen gillar de där korten, fortfarande.

Trevlig helg.

clara sa...

hej hej fina eva.
kommer du och fikar nån dag så ska jag presentera dej för benke, en lätt sliten kille nånstans mellan 20 och 30 som gillar hårda tag. Blond och ganska robust i figuren,starka nypor och praktiskt lagd. Gillar ni varann får du ta med honom hem...

Anonym sa...

Nu har det gått många helger efter......jag vill se flera kort!!! :-)
Har några frågor till dej i min blogg också.. :-)
Hoppas påsken har varit bra.
Kram
Sussi

Anonym sa...

Wow, vad fina korten är...du har ett och annat att lära mig. Måste bara få as...t ur vagnen.

Kram Rosie