fredag, augusti 07, 2009

Slutspurt på semestern.

Nu är jag inne på min sista vecka av semestern, Lasse har börjat jobba och jag är ensam på landet.

Det är SÅ SKÖNT!!!.

Äntligen hinner jag göra alla dessa saker som jag hade tänkt att jag skulle göra när jag var ledig.

Just nu håller jag på att sy lite kuddar av en gammal linneduk. Jag kommer att visa er lite bilder när de är klara.



Förra helgen fick jag tag på en byrå/skåp med 21! lådor. Den behöver en ordentlig makeover så det är bara att dyka ner bland färgpyttsarna och sätta igång.


Och jag har hunnit koka lite saft av våra vinbär. Den blev supergod och är snart slut......

Grislampan är under arbete. Den är rengjord och elsladen är bytt jag ska bara fästa den i en vajer och hänga upp den. Bild kommer i nästa inlägg. Spännande va?
Kram Eva.

2 kommentarer:

annannadesign sa...

Wow, vilken läcker byrå! Och saften ser inte så dum ut den heller!

Kram!

Maria sa...

Bra där,,,jag har samma byrå, så så kan jag härma det du gör...så sätt igång vettja...kram maria