tisdag, april 14, 2009

Städdag.

I dag har jag bara städat och försökt att bringa ordning i kaoset. Det värsta är att jag försöker att göra 100 saker samtidigt.

Har ni märkt någon gång att för att kunna utföra en sak så måste en annan vara klar och för att den ska bli klar så måste en 3:e sak vara klar. Som en ond cirkel som aldrig tar slut.....

Jag har gjort färdigt stolsdynorna till matrummet. jag tryckte in en stor dunkudde i så att de skulle bli tjocka och sköna att sitta på.



Kökssoffan har kommit på plats och det blev så bra.
Nu väntar jag med spänning på de nya bordsskivorna.

Kram Eva

5 kommentarer:

Katarina sa...

Helt underbart vackert. Vilken oas att samla krafter. Ha det gått. Kramar!

sussilull sa...

Vackert! Vilken skilnad mot den förra matplatsen! *schock* Den var ju "något mindre" kan man ju säga...hihi

clara sa...

aaaaaaahhhh min rumpa kommer att älska det där dunet.... kurrr kurrrr

Carina sa...

Wow vad fint det har blivit, min rumpa vill också sitta med era....på dessa härliga kuddar.

Superfint Eva.
Kram Carina

Carinas skärgårdsliv sa...

När får vi läsa om er i "Sköna Hem?" Helt fantastiskt fint! Det händer ju massor hela tiden. Får Maricelle och jag sitta på de mjuka stolarna?