söndag, april 12, 2009

Fortfarande sol!!!

I dag tog jag en tur till en superfin liten butik som heter Biskopsgården.

Maria som har butiken är så rar och trevlig och man får massor av inspiration när man går runt och kikar på allt fint hon säljer.



Maria som har butik Biskopsgården.


Massor av fina vita saker helt i min smak.


Massor av ljusstakar, kuddar och möbler.

Detta fick följa med hem....
En roskudde, stryckvatten med lavendeldoft, lite rospottpuri, textildoft, små zinkhjärtan och magasinet från Jeanne d´Arc Living.
Nu ska jag sätta mig och sy lite nya överdrag till stolarna i matrummet.
Kram Eva

1 kommentar:

Katarina sa...

Vilken trevlig utflykt och vilka fina saker hon hade. Jag själv har pysslat med en kompis och hennes 2döttrar. Jättetrevligt. Ha det så bra i det fina vädret. Kramar!