söndag, februari 22, 2009

Lite mer kök!

Jag fick lite blodad tand när jag såg att det var några som fortfarande kollade på den här bloggen så här kommer lite fler foton från det nyrenoverade köket!

Mina favoritmuggar kommer från Indiska och är jättegoda att dricka varm soppa i!

Några fina skålar, den prickiga köpte jag på Myrorna för några tior.

Lyktan köpte jag i fredags på "Design by kinna" en jättefin liten butik på Norrtullsgatan. (Det är dit jag syr alla mina gardiner.)
Sist men inte minst den vita besticklådan. Jag har köpt den på nätet på Butik unik.
På en bondauktion i sommras fyndade jag en hel uppsättning med nysilverbestick. Jag vill ju gärna att de ska användas och inte ligga gömda och glömda i en låda. Nu ligger de sorterade i sina fack och är lätta att ta fram när man ska duka. Minsta lilla måltid blir en fest!!!
Kram Eva

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men det är väl klart vi läser!! *fniss*. Har ju bara väntat på att det ska uppdateras. guuuu va fint du kommer att få och varför är jag inte förvånad att även golvet målas vitt??*hihi*

MonasUniversum sa...

Mycket smaktfullt. As always!

Och du. NOTERADE du min grattishälsning här?

Man kunde ju tro att du lagt näsan i vädret med tanke på hur OFTA du uppdaterar här inne!!!

Unknown sa...

Du har en så jättehärlig sida Eva,
full med vackra bilder och en massa inspiration!
Jag ska absolut ta en sväng förbi butiken på Norrtullsgatan och titta på dina gardiner.

Hoppas du får en trevlig påskhelg!