måndag, november 24, 2008

Jag gillar inte snö!

Jaha, så är man hemma från el och snö kaoset. Jag vet att det har snöat här med men här finns ju plogbilar och det finns det på landet också, men inte ute i skogen!!! Det har VRÄKT ner snö hela helgen vi har fått 4 dm på ett dygn!!! Det i kombination med storm var ingen lek.



Tillslut kom plogbilen och vi kunde åka hem till stockholm igen.

Jag lovade lite bilder på utbyggnaden men det har inte hänt så mycket att visa. Det mesta är rörigt just nu.
Men här är en bild på väggen som förhoppningsvis är borta när vi kommer hem från semestern.
Där ska en 25 kvm stor glasveranda bli vårat nya matrum. ;)
Vårat nuvarande matrum har jag packat ihop. Det fiffiga matbordet som jag hade snickrat är nedmonterat och alla möbler är ihoptryckta i ett hörn.
Kökssoffan som ska bli våran nya säng står fortfarande i hallen och tar plats men jag fyllde den med dynor och kuddar så det blev en mysig sittplats så länge.
Här satt jag nästan hela helgen med massor av ljus och alla nya inredningstidningar och bara myste.
Har ni föresten läst sista Hem & Antik, där finns ett reportage från en familj som nästan helt inreder i vitt. Det är så fantastiskt fina bilder från deras hem. Hon har en blogg som jag följer regelbundet som du hittar här.
Kram Eva

1 kommentar:

Katarina sa...

Hej du.
Vilka underbara bilder från ert paradis. Jag tar tillbaka det jag sa om det vita. Jag var inne på den länk du hänvisar till nedan och det är jättefint när allt är i vitt. Man kan ju ändra sig.

Kramar Katarina