torsdag, november 20, 2008

Hallå! Jag lever.

ÅH vad jag får skämmas för att jag är så dålig på att uppdatera den här sidan.
Det här med inredning får stå tillbaka lite på vintern. Och särskilt i år när det inte blir något julpyntande för min del. Även om jag tycker att det ska bli jättekul att åka iväg så känns det lite trist att inte få sätta upp alla juldekorationer och granar och tomtar och glitter och.......

Den här helgen ska vi vara på landet och det är minst sagt rörigt där just nu. Vi måste tömma både köket och matrummet för ytterväggen kommer troligtvis att rivas när vi är i Thailand.
Och vi behöver ge snickarna plats att komma fram.

Jag får nästan lite panik när jag tänker på vart jag ska ställa alla saker... Just nu har jag 5!!! kökssoffor i huset. 4 stycken behöver flyttas för de står ivägen och alla är fulla med prylar.
Dessutom har elen pajat ihop. Propparna går hela tiden, så jag måste få dit Vattenfall och uppgradera elskåpet. Det är tur att vi har Lasses syster så nära och att hon kan hålla lite koll på huset åt oss när vi är borta. För fryser det i badrummet kan ju hela toan spricka.

Jag ska ta lite nya foton i helgen i alla fall så att ni får se vad som hänt den senaste veckan.

Kram Eva

Inga kommentarer: