fredag, januari 01, 2010

Det snöar i Paradiset

Här dalar det stora vita flingor mot marken, det ligger nu ett tjockt täcke av snö överallt.

Det är så vackert. Här saltar eller sandar man inte så vägarna är vita och fina.


Jag skulle så gärna vilja ha en spark och susa fram med på vägarna.
Tyvärr var de slut i affären.
Jag får väl vänta till nästa säsong...



Nyåret gick i lugnets tecken, vi åt hummer och såg på film på tv.
Lasse hade köpt 3 stora raketer som han och Hanna sköt iväg medan jag försökte fota.
(Bättre än så här blir det inte utan stativ)

Nu hoppas vi på att 2010 blir ett superduper bra år för alla.
Kram Eva .

4 kommentarer:

Carina sa...

Låter helt underbart.
Vilka fina bilder, längtar till paradiset.

Gott nytt år!
Kram fam Mårtensson

Katarina sa...

Gott Nytt År/pysselår. Jag håller helt och hållet med dig och hoppas också att det blir det bästa året någonsin.

Många kramar Katarina

clara sa...

Åh vad jag längtar dit...

Anonym sa...

Ljuvliga bilder! Kram på dig och hoppas 2010 blir ett bra år!

//AK