måndag, maj 19, 2008

Senaste veckan!

Nu springer tiden iväg igen. Denna vecka har jag haft avloppskillar på jobbet så det har inte gått att jobba. (skönt) Jag har i stället nästan lyckats tömma tvättkorgen på all tvätt, städat och pysslat med annat.

I helgen var vi på landet men det var så kallt att vi inte ville vara ute och fixa i trädgården. I stället åkte vi och shoppade lite kläder till skolavslutningen (Hanna) och till Frankrikeresan (Eva, Lasse). Lasse impulsshoppade även en ny bil ;) äntligen. Nu kanske jag får ha min ifred. Nu ska den in på rekond och service när vi i är borta så den blir snygg,hel och ren tills vi kommer hem.

I kväll kommer jag att jobba på Papprika och visa hur man gör ett påsalbum! Jag har tyvärr inget foto:(

I morgon bär de av till Frankrike. Vi flyger till Marseille och ska sedan bo i en liten by som heter Cassis. Vi ska sedan bila runt till olika ställen längs kusten. Hoppas nu att det blir bra väder läste att det skulle nog bli regn hela veckan...

Jag ska försöka att mobilblogga men jag vet ju inte om det går från utlandet.

Kram Eva

5 kommentarer:

Scrapangel sa...

Jaaaaaaa, påsalbum - jag älskar dig =)

Bodil sa...

Önskar dig en härlig vecka i Frankrike. Låter jätteskönt.
Kram

Bodil sa...

Såg att scrapangel varit på Papprika och lärt sig göra ett jättefint kort och att det var du som höll i kursen. Jag tittade på hennes bilder men blev inte riktigt klok på hur man skall göra. Kan inte du förklara för mig? Snälla!!!!
Kram igen

Anonym sa...

Tack för igår! Tur att minialbumet vart klart också för hon lyckades klämma ur sej bebisen inatt.*puh*. Påsalbumet ska jag göra klart ikväll tänkte jag. Hoppas du får en skön resa till France! Och du....ingen länk! ;-)

clara sa...

åh synd att jag missade det men jag åkte till brädgården istället!
Visar sen :)
ha så gott i frankrike